Dobre rady zawsze w cenie

Grudzień 16, 2007 o 9:21 pm | Napisane w forumowo | Dodaj komentarz
Tagi: , , , , ,

Perełka od użytkownika który z niejednego chleba dystrybucje jadł:

mandrivy raczej w ogóle nie biorę pod uwagę, miałem red hat’a 9 z
którym w ogóle nie można było się dogadać, to samo z fedore core 2, 4,
SuSE (taki sobie ale sprawia problemy przy konfiguracji sieci, tzn w
ogóle nie było internetu, a przy innej dystrybucji SuSE nie widział w
ogóle flopa (1.44), który się przydaje do zapisywania informacji na
dyskietkach bo jeśli ktoś ich nie ma dużo to nie ma sensu ich zapisywać
na cd i podobno trzeba było go jakoś zamontować w konsoli), Lycoris (ten
nawiasem mówiąc choć chyba najskromniejsza dystrybucja i graficznie
żadna rewelacja działał najlepiej), mandrivą też miałem ale to była ta
wersja gdzie działa internet, jest pasek ale kompletnie nie ma nic na
pulpicie i był tylko skromny pasek jak w Windowsie w Menu, uznałem, że
jest to wersja typowo sieciowa na serwer i od razu wywaliłem, miałem
jeszcze XandrOS ale to jest taki ubogi system, nic wiele nie ma, żadnych
większych możliwości, miałem ubuntu, sam nie wiem którą wersję i
problemy bo robiło mi to na dysku swoje partycje i potem gdy chciałem
powrócić do Windowsa musiałem się chwilę pobawić płytkę z ubuntu, żeby w
ogóle wywalić partycje i stworzyć nowe w fdisku, już nawet nie pamiętam
w której dystrybucji ale Kadu nie chciało mi zarejestrować nowego numeru
gg, nie wiem czy to był jakiś błąd czy Kadu poprostu nie jest w stanie
zarejestrować numeru i trzeba to zrobić koniecznie przez oryginalne gg,
no i tak w skrócie wygląda moja przygoda z Linuxami, każdy zabiera
mnóstwo czasu i nieważne jak bardzo ktoś chce przejść na Liuxa to i tak
sprawia problemy, ja wcale nie jestem przeciwko Linuxowi bo chętnie bym
na niego przeszedł, a może przejdę, tylko niech ten system nie sprawia
problemów, Windows jaki jest taki jest ale w nim można zrobić dużo i
szybko, a w LINUKSIE to zwykle trzeba czasu, żeby coś zrobić, a nie
zawsze jest na to czas, jak jeszcze czytam tu na forum w jakimś dziale
faq i coś, że jeśli ktoś ma Windowsa i LINUKSA na jedym dysku to, żeby
zegar chodził poprawnie to trzeba w konsoli gadać z LINUKSEM to w ogóle
mam wątpliwości dla kogo oni ten system Linux zrobili, chyba jedynie dla
inżynierów, informatyków i takich, którzy z tego korzystają od dziecka
bo Linux jest wyjątkowo czasochłonny i to nie gwarantuje tego, że
wszystko się uda zrobić, jakby tego było mało czytłem gdzieś w
intetrnecie jakiś czas temu, że Linux nie obsługuje tylu drukarek i
skanerów, tragedia… no, a Microsoft wymyśla niewiadomo co, były
nalepki na obudowę, potem rejestracja bo jak nie to po 30 dniach system
nie będzie działał, no w ogóle cuda im przychodzą do głowy i weź się tu
normalny człowieku połap w tym czy korzystać z czasochłonnego LINUKSA
dla inżynierów czy z prostego Windowsa i godzić się na wszystkie pomysły
Microsoftu.

Dodaj komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

