Zaczynamy!

Grudzień 16, 2007 o 3:07 pm | Napisane w torrentowo | Dodaj komentarz
Tagi: , , ,

Na początek: torrent z Mandrivą 2008 Extreme już jest!

mam pytanie tczy program jiet prosty do instaracji iczy jest po polsku

mam problem. jak już go instaluje to (po podziale na partycje) wyświetla mi
się że wystąpił błąd i że jest nieprawidłowa jakaś lista
pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!

Mam problem! Musiałem sformatować wszystkie moje partycje i gdy ponownie(po
2 czy 3 miesiącach) zainstalowałem Mandrive Xtreme to już nie było
wszystkich programów, tego fajnego wyglądu Xtreme. Czy ktoś ma jakiś pomysł
co do tego ??

pomocy jak chce sicagnac ten pliczek to wyskakuje mi blad ze mam za malo
miejsca na dysku a mam ponad 20 giga co mam zrobic aby to sciagnac?

nie wiecie ile zabiera na pendrive miejsca ??

Nie bootuje płyty co zrobić?
*
co do botowania to miałem DVD-RoM rozwalony porzyczyłem od sąsiada i działa.

hehe na tej mandrze ogólnie na 2008 na jaju jest cos zjebane i na takich
lapkach to gówno nawet sie nieuruchomi a szkoda bo system niby fajny a tu
gównoooo takie hehehe PORAZZKA LinUXowaaa

Nie wiem co jest nie tak ale nie chce mi się konfigurować Netia na lini
TP.Czy ktoś to zainstalował i działa mu netia.System ok.chciałbym przejść
na niego z windowsa ale ta netia.
*
Ok. Już wszystko w porządku.Wpisywałem błędny parametr.

oprawa ładna,fakt.setki nikomu niepotrzebnych programów.288 odtwarzaczy
audio,video,wszystkie do dupy.O ape.wv innych formatach można
zapomnieć.Kolejna ładnie opakowana KUUUPA.

Dodaj komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

