Nie kasujcie Cookisów

Grudzień 20, 2007 o 2:49 pm | Napisane w nie-linuksowo | 2 Komentarze
Tagi: , , , ,

Dzisiaj może dla odmiany trochę Firefoksowo:

Jak zrobic aby cookisy NIE wygasaly dla danej strony?

Raz pojawilo mi sie, ze firefox ma bledy, czy wyslac, czy nie (przedwczoraj)
dalam, zeby nie wysylal raportu i… od wczoraj nie mam ani jednej zakladki!!

opublikowalem strone i chcial bym cosfnać publikacje poniewaz usunely mi sie wazne informacje a musze je odzyskac czy jest to mozliwe prosze o pomoc !!!!!!!!!

Witam. Jestem w czyms takim poczatkujaca?? O co tutaj chodzi?? Jak ktos ma cierpliwosc, to prosze o pomoc

Jak zainstalować ten programik pod linux. od niedawna mam linux i jest tam wersja angielska a ja chcę polską ścidnąółem ja i co dalej????? pomocy

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. A tu mamy ciekawy przyklad polszczyzny. Najpierw napisalem „sieciowej” ale szybko skasowalem – bo czemu sadzic ze te pokemony lepiej pisza np. w pracach domowych?
    A tak w ogole to jestem po lekturze fascynujacego watku na gazecie o tym jakoby to prace domowe zadawane uczniom mialyby byc nielegalne. Wieszcze duza przyszlosc temu blogowi :)

  2. Bo się zrumienię, mój Ty Najwierniejszy Czytelniku ;)


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

