Jeszcze wczoraj działało

Grudzień 21, 2007 o 9:24 pm | Napisane w forumowo | 6 Komentarzy
Tagi: , , , ,

Na początek zagadka, o co mogło chodzić naszemu koledze:

Robił ktoś hearbeat w wesij drugiej? Potrzebuje informacje na temat konfiguracji poprzez xml oraz o monitorowaniu stanów.

A dalej już tylko systemowe problemy dnia powszedniego:

mam OO.org 2.3 jak włączam cokolwiek z niego wyskakuje okienko pasek ładowanie się nie zapełnia i po kilku sekundach znowy wyłącza, CO JEST Z TYM ???

Nie chce mi sie ottwarzac muzyka .mp3 choc wczoraj dzialala

poddaje sie!!! od 3 dni mam ubuntu i (z przerwami na sen) prubuje polaczyc sie z netem. w windzie niemam z tym najmniejszych problemow a ubudu wyszukuje sieci ale nie laczy.w windzie nizbedne jest zainstalowanie steronikow moze w ubuntu tez?? (internet pobieram na lewo, z niezabezpieczonych sieci w okolici)

[Compiz] Jestem wewnątrz kostki a fajnie by było gdybym byl na zewnątrz. Gdzieś o tym czytałem ale nie wiem gdzie. Ma ktoś pomysł ????

6 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. „[Compiz] Jestem wewnątrz kostki a fajnie by było gdybym byl na zewnątrz. Gdzieś o tym czytałem ale nie wiem gdzie. Ma ktoś pomysł ????”

    Sądzę, że to grubszy problem. Jak dla mnie: Matrx has you :P

    Cała reszta jest równie piękna :)

  2. „Matrx has you” – nie wpadłem na to, ROTFL :D

  3. Od razu pomyślałem o Matriksie ;D

  4. ehh ta literówka ;) tak nawiasem mówiąc, to compiz jakoś do mnie nie przemawia. Nie mam zamiaru tego odpalać, aby użyć może (góra) 2-3 efekty, które uznam za ew. przydatne. Pewnie kiedyś się to zmieni, ale póki co tylko co jakiś czas testuję.

  5. Ja testowałem dawno temu na Ubuntu, jeszcze za czasów Beryla a nie Compiz-Fusion, fajne żeby pokazać komuś kto nigdy nie widział Linuksa, ale do codziennego użytku jak dla mnie całkiem nieprzydatne.

  6. Dokładnie mam to samo. Compiz to byłoby dla mnie posiadanie dla samego posiadania. A faktycznie, sprawdza się bardzo dobrze w momencie gdy chce się zaprezentować laikowi możliwości wizualne Linuksa ;). działa :) thx ubuntu…


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

