Coś się popsuło

Grudzień 29, 2007 o 12:09 pm | Napisane w forumowo | 37 Komentarzy
Tagi: , , , ,

„Coś mi się popsuło. Zgadnijcie co, a potem powiedzcie jak to naprawić.”

Mam problem z Ubuntu 7.10 GG, mianowicie czasami (ale nie często) widzę komunikat, że cośtam nie działa i mogą dzięki temu nie działać dźwięki, skiny i cośtam jeszcze. Jak jen problem rozwiązać, co się zepsuło?

Jak zmienić dany typ pliku na inny typ?

Od dwóch dni, po kilka razy dziennie nie otwiera mi się to forum, jakby netu nie było. Wszystko inne chodzi dobrze w tym czasie. Jeden raz pokazał mi się komunikat, że to jakiś problem z Firefoxem… Czy może mi ktoś pomóc, żeby mnie wcześniej szlag nie trafił?

Witam ma taki problem ze gdy wlączam jakiś filmik w firefoksie ktory jest otwierany poprzez Windows Media Player 10 to wyskakuje mi raport o blędach. Co o tym myslicie??

37 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. T_Y_P_O_W_E :) Typowe zachowanie uzyszkodnika. „Cos” sie zepsulo, „cos pisalo na ekranie to cos kliknelam”. Zadanie dla serwisu – odkryc to tajemnicze „cos”.
    Niejednokrotnie dluzej trwa ustalenie niedzialajacego „cosia” niz naprawa.
    I tu, z okazji nadchodzacego Nowego Roku pozdrawiam wszystkich moich kochanych wspolpracownikow :D

  2. Mam nadzieję, że nie będzie tu o mnie na tym blogu… Czasem też czegoś nie rozumiem.

  3. Moon – nie chodzi o to że ktoś czegoś nie rozumie, każdy z nas czasem czegoś nie rozumie. Po to są fora dyskusyjne i inne kanały komunikacji żeby uzyskać pomoc, naprawdę jest mnóstwo osób które chętnie i bezinteresownie poświęcą swój czas i użyczą swojej wiedzy :) Chodzi o coś innego – wyobraź sobie że przychodzisz do lekarza i mówisz „coś tam mnie chyba trochę boli gdzieś, proszę mnie z tego wyleczyć” ;)))

  4. Również czasem gdzieś czytam takie bezmyślne pytania…
    A moderator forum o wirusach na gazeta.pl stracił cierpliwość i założył taki watek:
    http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=430&w=66002983&v=2&s=0

    Nawet miałam to umieścić na swoim blogu.

  5. Gdyby wszyscy choć raz w życiu przeczytali stronę z podanego przez Ciebie linka (http://rtfm.killfile.pl/) i stosowali się choć trochę do tego co tam jest napisane, to nie byłoby mojego bloga ;)))

  6. :) Prawie nikt tego nie przeczyta, bo jest to za długie, a dla niektórych za trudne do zrozumienia.

  7. Jak już gdzieś pisałem – żadna skrajność nie jest dobra :) Jeden z użytkowników forum mozillapl.org ma sygnaturkę „Pytaj w sposób w jaki oczekujesz odpowiedzi” – świetne, bo skoro ktoś pyta „coś tam mi nie działa i wyświetlił się komunikat że jest błąd tam czegoś” (dosłownie) to najlepszą odpowiedzią jest „zrób coś tam lub nie” (też dosłownie :)

  8. Przebywasz na tym forum chyba głównie dla dobrej zabawy :)

  9. Nieprawda :)
    Piszę na kilka różnych for, na wszystkie trafiłem kiedy zaczynałem używać czy to Firefox, Thunderbird, Ubuntu, Debiana itd… zastałem tam ludzi którzy mi pomogli, naprowadzili na rozwiązanie. Po pewnym czasie okazało się że czasem i ja mogę się podzielić swoją bardzo skromną wiedzą z innymi, pomóc komuś. Poniekąd „spłacam” w ten sposób pomoc którą kiedyś ja otrzymałem, oraz odpowiada mi filozofia open-source i społeczności zebranej na tych forach, gdzie każdy dzieli się tym co umie i wie dla dobra wszystkich. Tylko tak jak jest napisane na stronie w poprzednim linku – nikt nikomu za nic nie płaci, czas jest cenny i naprawdę szkoda go marnować na odpowiadanie po raz 2 danego dnia codziennie na pytanie „zepsuło mi się XYZ” skoro znalezienie rozwiązania zajmuje 7 sekund :)

  10. No, tak…
    Ja z kolei nie miałam żadnych problemów z opanowaniem Firefoxa czy Thunderbirda, ale chyba tylko dlatego że używam Windows?

  11. Wątpię, na Windows i na Linuksie to ten sam program. Po prostu jesteś nieprzeciętnie zdolna :D

  12. Z TB mam jeden mały problem. Nie zawsze odbiera całą pocztę :(

  13. Nie nie jestem aż taka zdolna, ale wolę pomęczyć się nad czymś sama niż tracić więcej czasu na wysyłanie pytań na fora.

  14. Od mniej więcej roku zaprzestałem używania TB na rzecz GMail :)

  15. Ja boję się przejść na GMail. Nie wiem, jak to będzie działać. A czy GMail nie współpracuje z klientami poczty?

  16. Jak najbardziej współpracuje, tylko że przez przeglądarkę mam z dowolnego komputera dostęp do poczty a funkcjonalność dokładnie taka jak potrzebuję, więc uznałem że używanie osobnego klienta poczty nie ma sensu :)

  17. Dziękuję za wyjaśnienia, ale nie wiem, jak dowiadujesz się, że właśnie otrzymałeś nową wiadomość jeśli nie używasz klienta…

  18. Kiedyś używałem Gmail Notifier który wygląda tak że w tray’u jest ikonka która zmienia kolor i wyświetla powiadomienie jak nadejdzie nowa wiadomość, teraz używam komunikatora Gajim do jabbera i GTalk który robi dokładnie to samo – wyświetla powiadomienie, a komunikator mam uruchomiony cały czas :)

  19. Nie używam komunikatorów, choć miałam zainstalowany jeden czy drugi. Jeśli skorzystam z GMail, będę używała tego powiadamiacza :)

  20. Konto w Google już mam założone, więc GMail mogę mieć chyba w każdej chwili.

  21. Tak, myślę że tak :)
    Spróbuj się zalogować na gmail.com :)
    W Gmail wbudowany jest komunikator – GTalk :)

  22. Komunikator wbudowany w pocztę… Coś nowego dla mnie :)

  23. Nie ma co dywagować, opisywać i lizać lizaka przez szybkę, kiedy możliwość sprawdzenia i obejrzenia jest dwa kliknięcia dalej :)

  24. Już tam zajrzałam… Znowu jak zwykle miałam problemy z zapomnianym hasłem i loginem, a teraz każą podać imię i nazwisko, a tego nie lubię, ale zakładam to konto…

  25. Dziękuję za pomoc. Założyłam już to konto :)

  26. I jak wrażenia? :)

  27. Trochę się tego boję… Strona z pocztą długo się ładuje, ale to wina mojego połączenia internetowego. Ale chyba w najbliższych dniach zmienię wszystkie swoje adresy na gmail, najpierw tylko zobaczę na jakimś przykładzie jak to działa :)

  28. Miło, łatwo i przyjemnie :) Oraz ładnie i intuicyjnie :) No i wygodnie :) Tak ja to widzę.
    Dodatkowo możesz ustawić i pobieranie i wysyłanie przez GMail maili z innych kont, taki jakby Thunderbird on-line.

  29. Na razie mam mały problem z Gmail Notifier. Nie zawsze informuje o nowej poczcie, ale chyba w najbliższych dniach rozwiążę ten problem, albo i nie :(
    W tej chwili zmieniłam już swój adres na nowy w jednym miejscu, dziś zmienię w drugim :)

  30. Pogratulować :)
    Mnie tam do tej pory nie udało się zmienić adresu w ustawieniach wordpressa tak żeby informował na GMail (przy rejestracji podałem inny) – albo „wysłano mail weryfikujący” (ale nie dochodzi) albo „tego adresu używa już ktoś inny” (ciekawe kto ;)
    A jak się podoba czat wbudowany w pocztę? :)

  31. A ja wczoraj właśnie zmieniłam swój e-mail na WordPress w dwóch miejscach: w profilu, i w opcjach.
    Miałam te same problemy, co Ty, ale pokonałam je :)
    E-mail weryfikujący przychodzi na nowy adres, który podajesz na WordPress, czyli na Gmail, ale to na pewno wiesz.
    Jeśli na Gmail piszą, że tego adresu używa ktoś inny, trzeba podać tymczasowo jakiś inny Twój mail, a potem zlikwidować to konto, to też chyba wiesz :)
    Nie miałam na WordPress sytuacji, aby mi ostatnio podali, że ten adres jest już używany; kiedyś chyba tak, ale już zapomniałam, co wtedy zrobiłam.

  32. Jeszcze nie korzystałam z tego czatu, i nie wiem, czy będzie płynnie działał ze względu na mój internet, ale Notifier zaczyna już działać prawidłowo :) Nigdy nie rozmawiałam na czatach czy przez komunikator.

  33. Myślę że nie będzie problemów, to bardzo mało transferu pobiera. A radocha spora ;)

    No i zlokalizowałem kto używał mojego adresu gmailowego na wordpress… otóż ja sam :D Zapomniałem że kiedyś miałem tu konto z którego nigdy nie korzystałem, ale podałem adres gmail przy rejestracji ;)

  34. I ja miałam takie zapomniane konta w różnych miejscach :) Jak teraz rozwiążesz ten problem na WordPress?

    Radocha może będzie, ale czy to tylko o to chodzi? No, ale mężczyźni patrzą na świat trochę inaczej :)

  35. Teraz to już żaden problem – zmienię adres na starym koncie zwalniając go dla aktualnego :)

  36. Pewnie :) Mnie czasem coś przyćmi, nie widzę najprostszych rozwiązań i pytam o byle głupoty.

  37. surowce wtórne


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

