Szczęśliwego Nowego Roku życzy Kat Roota

Styczeń 1, 2008 o 4:25 pm | Napisane w forumowo | 5 Komentarzy
Tagi: , , ,

Czyli zmagania z ortografią.

staralem sie zmienic [uprawnienia] ale wyskakuje mi cos takiego a chce miec pelny dostep do tego dysku jestem na kacie roota a chce miec mozliwosc dodawania i usowania plikow

czy jak stwoże nowego urzydkownika to wszystko bendzie jak po instalaci i czy moge zainstalowac KDE na ubuntu albo przywrócić całe genome

ELO zainstalowałem sobie KDE już dawno ale tak doszłem do wniosku ze menażer logowania KDM od GDM jest ładniejszy jak ustawić żebym już zawsze miał KDM bo grzebie i nie mogę znaleść

5 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Niewiele z tego rozumiem, ale w Windows też jest katalog CathRoot, czy coś takiego… Konsultanci z Microsoft kazali mi go „wyczyścić”, gdy nie chciały mi się kiedyś instalować aktualizacje.

  2. Tu bardziej chodzi o to że „jestem na kacie roota” powinno mieć postać „jestem na koncie roota” :)))

  3. Aha. O koncie roota słyszałam, gdy zajmowałam się Linuksem. Ale są katalogi CathRoot czy Catrooth w Windows :)

  4. Teraz to ja wyszłam na głupią blondynkę.

  5. Faktycznie, jest catroot, ale nie wiem do czego służy, nie znam się na MS Windows ;)

    „Teraz to ja wyszłam na głupią blondynkę.”

    Myślę że nie ma co przesadzać :)


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

