Skąd się biorą ludzie (grudzień 2007)

Styczeń 2, 2008 o 7:41 am | Napisane w po mojemu | 8 Komentarzy
Tagi: , , , , ,

Czyli google analytics, a konkretnie co też ludzie wpisują w wyszukiwarkę żeby tu trafić… mam nadzieję że okazałem się choć odrobinę pomocny ;)))

chce zaglosowac na fotke

mandriva 2008 problem z partycjami

man xorg.conf nobody wants to say

torrent Mandriva Linux 2008 Xtreme 2

nalepki na obudowe

kocham linuksa

kocham ubuntu

netia problemy grudzien 2007

bashu

hamy

chasła

Nobody wants to say how this works.

8 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. U mnie pojawiają się między innymi takie frazy:

    opowiesci o milosci 2
    haker na moim komputerze 1
    jak wysłac komus wirusa 1
    jak wyslac komus wiadomosc z wirusem 1
    jak wyslac komus wirusa przez ip 1
    wylaczajacy sie avg 1
    moon antyvirus 1
    jak wysłać trojana znajomym 1
    KRWAWA PODCHOINKA 2

  2. :D
    Twoje fajniejsze ;)

    Uwielbiam google analytics, nigdy nie przestanie mnie fascynować jakie pierdy ludzie wpisują w wyszukiwarki ;)

  3. Czasem wpisują brzydkie rzeczy. Dwa razy miałam „pedofilska miłość” i jeszcze jakieś inne nieładne…

  4. Na moim starym blogu od jakiegoś czasu dominują „ciacha”:

    super faceci ciacha
    jak być ciachem
    meskie ciacha
    anty ciacho 2007
    faceci ciacha
    kobieta ciacho

    Na obu blogach miałam:
    „smutne teksty na bloga”

  5. „Czasem wpisują brzydkie rzeczy”
    Czasem? Przede wszystkim, takie są niestety smutne statystyki…
    np tu kolega feuer-fest udostępnia gugle analitiks ze swojego bloga.

  6. Uświadomiłeś mnie… Nie wiedziałam tego. Dominują zboczenia, świństwa, potem łamanie kodów, czasem coś śmiesznego. Albo ci ludzie tacy głupi, albo tacy zboczeni…

  7. nie wiem czy trafilem na dobre forum… ale potrzebuje pomocy, dla wiekszosci z was moze wyda to sie smieszne, ale jak i skad wziasc „GRUBEGO” wirusa i jak go przeslac komus na e mail? jakies minimalne pojecie o kompie mam, ale chcialbym zrobic to skutecznie i nie zaszkodzic sobie… z gory dzieki za pomoc

  8. need to take account of the style and function of your
    landscape. Nu – Grow manufactures all soils supplied by Nu – Grow
    Landscape Supplies Brisbane. Along with artificial grass and plantings,
    most of the homeowners now also want to have
    a well-designed driveway.


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

