Niby wszystko działa

Styczeń 6, 2008 o 8:36 am | Napisane w forumowo | 5 Komentarzy
Tagi: , , , ,

W Nowym Roku po staremu – Linux zamęcza swoich użytkowników, którzy na szczęście jednak nie poddają się i stawiają czoło wszelkim problemom w tej nierównej walce:

Ostatnio podłączyłem sobie drugiego twardziela. Niby wszystko działa, ale nie wiem jak go zamontować żeby wszystko ładnie działało…

Mam karte pamięci 2 gb mmc i ma do tego czytnik. Wgrałem tam muze i filmy na komurke i komurka nie chciała mi tego czytac;/ podłanczam ją znów do kompa a tam pisze że nie mam dostępu do folderów i plików o co chodzi??

mam pytanie czy the sims 2 wejdzie na ubuncie bo własnie przyszedł do mnie ubunt i mam ochote se komputer porzadnie zrobic bo kiedys mi znajomy robił ale zle go zrobił i słabo mi chodzi prosz o szybką pomoc

Nie moge oglądać żadnych filmów na necie;/;/ masz wtyczke z flashem ale dalej nie chodzi ;/

5 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wywal wszystkie wtyczki do mozilli (totem itp) a zainstaluj jedynie ten od mplayer’a. Wszystko znajdziesz w synapticu.

  2. miodzio po prostu ;)
    P.S. Widzę, że kazik nie załapał :D

  3. Dziękuję kaziku :) Rozważę nawet przekazanie tej rady osobie posiadającej opisywany problem :) Sam niestety nie skorzystam bo nie posiadam Synaptica ;)
    A poważnie – zerknij w A o co chodzi? :)

  4. Co tu dużo mówić.. W oczach Kazika mogłeś wypaść dość kiepsko :P
    Mam nadzieję, że jednak Ci w czymś pomógł :P hehe :)

  5. Przyznam szczerze że jak zakładałem tego bloga to przez myśl mi nie przeszło że ktoś może uważać że to ja naprawdę, na poważnie to piszę… dosyć szybko zostałem uświadomiony :D


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

