Fotka.pl – niewyczerpane źródło…

Styczeń 7, 2008 o 8:36 am | Napisane w po mojemu | 8 Komentarzy
Tagi: , ,

Dzisiaj będzie o nowym linku w Blogroll’u. Oficjalny blog serwisu fotka.pl – kolesie robią mniej więcej to samo co ja, tylko że oni mają łatwiej – im ludzie sami przysyłają wiadomości gotowe do zamieszczenia na blogu :D
Z mojej strony brawa za umiejętność śmiania się z własnych użytkowników, w ramach próbki tego co można tam znaleźć mały cytat:

„czy bycie gwiazda za darmo na 7 dni jest na miesiac czy na cale zycie ??”

8 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nawet komentarze w Onecie czy Interii nie mogą się równać z Fotką :)

  2. Nie korzystam z „fotki”, ani jej nie przeglądam. zajrzałam tam dzięki Tobie…

  3. Ja też nie „korzystam”… a przynajmniej nie tak jak 99% jej użytkowników ;D

  4. Nie wyglądasz na takiego, który by korzystał, ale nawet nie wiem, jacy faceci umieszczają tam swoje zdjęcia :)

  5. Przepraszam, że tak bez związku, ale czy możesz zapoznać się z moim postem: Co si dzieje na WordPressie?. Dziękuje…
    Ten komentarz możesz usunąć. Chodzi mi wyłącznie o informację…
    Pozdrawiam!

  6. @Moon – np tacy :)))

  7. Żaden z tych dwóch typów mężczyzn mi sie nie podoba… Ludzkość się degenerują, a głównie chyba rodzaj męski :(

  8. […] przed południem | In po mojemu | Tags: fotka, fotka.pl, free, gwiazda Jakiś czas temu napisałem notkę o dodaniu bloga fotka.pl do blogroll’a. Jakie są tego […]


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

