Gwiazda na fotka.pl (za free oczywiście :)

Styczeń 11, 2008 o 9:20 am | Napisane w po mojemu | 126 Komentarzy
Tagi: , , ,

Jakiś czas temu napisałem notkę o dodaniu bloga fotka.pl do blogroll’a.
Jakie są tego skutki?

A między innymi takie że dzień w dzień mam mnóstwo wejść z gugla po
zapytaniu „gwiazda na fotka.pl za free”… Natura odkrywcy pchnęła mnie
do sprawdzenia co to takiego ta Gwiazda i czemu aż tyle osób chce nią być.
No i oczywiście wytropienia czy trzeba brać hipotekę pod dom, czy wystarczy
tylko sprzedać samochód, skoro każdy kombinuje jak by tu tą Gwiazdą zostać
za free…

Mimo że jestem wyznawcą Gugla to jednak zamiast zacząć od szukania, pierwsze
kroki skierowałem na fotka.pl. Nie żebym się spodziewał znaleźć tam jak zostać tą
Gwiazdą za free, ale warto by było wiedzieć z czym się człowiek potyka. No i jak
się okazuje bycie taką Gwiazdą to same zalety!

– Można mieć login w ulubionym kolorze (nie wiem czemu od razu pomyślałem o różowym ;)
– Można dawać i otrzymywać ocenę 11 (w 10-stopniowej skali ;)
– Można kontaktować się przez gg i Skype (nie wiedziałem że do tego trzeba w ogóle fotki ;)
– Można pisać komentarze na fotka.pl bez limitu
– Oraz wiele, wiele innych, niesamowitych atrakcji…

Jak widać bycie Gwiazdą to nie lada gratka, nic dziwnego że jest to obiekt
westchnień. No ale nie ma nic za darmo, tak niesamowite ficzery muszą słono
kosztować. Ile? Ja za samą możliwość posiadania różowego nicka i otrzymywania
11 dałbym conajmniej 20 zeta miesięcznie letkom renkom! Sprawdzam. A tu
niespodzianka! Roczny abonament- 36 zł… Znaczy co? Miesięcznie 3 zł? Chyba
pomyłka jakaś. Sprawdzam raz jeszcze. I nie, nie ma pomyłki. Wszystkie te
zapierające dech w piersiach funkcje (i dużo, dużo więcej!) za jedynie 10 groszy
dziennie! Zapałki są droższe… Można płacić przelewem, można płacić nawet
w kasach supermarketów jak się nie ma konta bankowego. To jest dopiero
wyjście do klienta!

Czemu więc ludzie chcą być Gwiazdą fotka.pl za free? Ano dlatego że nikt
nie lubi płacić za nic w internecie. Utarło się że wszystko można mieć za
darmo. Windows za 500 zł? E tam, za darmo! Nero za 280 zł? E tam, za
darmo! Filmy na DVD za 50 zł? E tam, za darmo! Gwiazda na fotka.pl za
10 groszy dziennie? E tam, za… a no właśnie. Za darmo? Tytuł notki zobowiązuje,
miało być jak być Gwiazdą za darmo. No to zaprzęgam wujka Gugla do pomocy.
Jak się okazuje mnóstwo osób ma cudowny sposób na bycie Gwiazdą za free.
Po bliższych oględzinach jednak zawsze okazuje się że albo sposób nie jest tak
cudowny jak się początkowo wydawał, albo nie jest aż tak bardzo za free jak
można by sądzić :) Zrezygnowany już miałem się poddać i przeedytować tytuł
notki, no bo jak by nie kombinować to jednak nie da się być Gwiazdą za darmo.
Ale coś mnie tknęło i zajrzałem raz jeszcze na fotka.pl. No jasne! Jak mogłem być
taki ślepy i głupi! Po co szukać czegoś co już dawno jest znalezione. Przecież sama
fotka.pl na swojej stronie pisze nam jak możemy osiągnąć zamierzony cel.

Tak więc Panie i Panowie: niezawodny sposób na bycie Gwiazdą za free na fotka.pl:

gwiazda

I tym oto akcentem kończę, pozdrawiając serdecznie wszystkie
wanna-be-gwiazdy z fotka.pl! :)))

126 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bardzo Cię ciągnie do tych kobiet z Fotka.pl :)
    I jest w końcu za free czy nie?

    • Taa. Takie free. Trzeba wpłacić 50zł na konto więc wkońcu nie takie free ale jednak jak ktoś chce być gwiazdą normalnie to jest lepsze. Ja sam byłem kiedyś gwiazdą za darmo a to chyba dlatego bo strasznie dużo miałem odwiedzin itd.

      • ja mam 15000 odwiedzin i wgle i gwiazdom nie jestem teraz mam nowom fotke : d i mam wyjebane na gwiazde jak mi fotka.pl sponsoruje gwiazde xd

  2. Fuck! Fuck! Fuck! A ja juz mam konto w mbanku. Nie zostane gwiazda za free. Inna sprawa ze z kolei nie mam konta na fotce – wiec to tez chyba jakas przeszkoda jest ;)
    Z drugiej strony co sie dziwisz. Fotka to zasadniczo taka „mlodziez mlodsza”, gimnazjalna bardziej, w porywach licealna. Tacy forsa nie smierdza. Wiele jest miejsc w ktorych trzeba zaplacic… A dbanie o wlasne publicity to podstawa. Ciekawy artyklu z ostatniego Newsweeka:
    http://www.newsweek.pl/wydania/artykul.asp?Artykul=21822

  3. @Moon – skąd wiesz że do kobiet? ;D
    A poważnie – fascynuje mnie to, jako zjawisko społeczne, jako największe pośmiewisko polskiego internetu itd… Staram się pojąć istotę patologii ;D

    @Faraon – dałeś ciała ;) Zamykaj konto i otwieraj nowe… i tak co roku ;D
    Ja wiem że forsą nie śmierdzą, ale to jest 10 paczek czipsów / 10 browarów (zależnie od wieku) w *skali roku* :) Ja jak byłem mały to kilka miesięcy oszczędzałem na kasetę z koncertem McCartneya ;)

    PS – dzięki wanna-be-gwiazdom – zdrowo ponad 200 odsłon tej notki w 12h :)

  4. Tak, pewne fascynują Cię ci mięśniacy :)

  5. Ale przepraszam, to Twoja sprawa.

  6. A fenomen fotki nadal mnie zastanawia…

  7. fcuk a ja tyle czesu spedzilem na pisanie exploita a to wystarczy zalozyc konto w banku zeby sie napinac na fotce z rozowym nickiem :)

  8. @bns – napisz na forum fotki.pl że jesteś o krok od skończenia exploita który będzie dawał Gwiazdę za darmo, dorzuć kilka sformułowań a’la „prawie udało mi się uzyskać przepełnienie bufora na stercie” i zdobędziesz niewyobrażalny szacun wszystkich script-kiddies tam siedzących ;DDD A w zasadzie wanna-be scrpit kiddies bo dzisiaj zapytałem wujka gugla o „site:fotka.pl/forum hacking” i oni są tam na etapie „ok, dzienx za nazwe programa, ściongłem ale wszystko jest po angielsku, gdyby ktoś mógł napisać co kliknonć po kolei żeby podsłuchać gg to z góry dzięki” ;DDD
    PS – wiecie już o czym będzie jedna z najbliższych notek? ;)

  9. Przecież można zwyryfikować konto i zostać gwiazdą na tydzień za free.Ale są jeszcze inne sposoby ale not published

  10. komentarze nie są bez limitu..
    500 na dobę w wypadku posiadania gwiazdy.
    ble..

  11. ale pomogłeś żal -_-”

  12. Pani/Panie „kreseczko” – nie było moim zamiarem pomagać… :P

  13. PROGRAM:
    [cut link – kab]
    PORADNIK:
    [cut link – kab]

    Chcesz zostawac gwiazdą za FREE i wyróżnianym za FREE w serwisie FOTKA.PL wiele programow do ulepszania fotek oraz jak mieć więcej odwiedzin i głosików na kącie??? są na to sposoby jak się to robi poradnik kosztuje z tymi informacjami 10.98 A U MNIE JEDYNE 5 ZŁ!!!:) pozdro zapraszam:*:)
    jak co to GG: [cut nr gg – kab]

  14. witam, autor tego artykułu nie jest zbyt ogarnięty, bo istnieje inny sposób na kody do fotka pro a nie założenie konto w Mbank bo to nie chodzi o bezpośrednio o serwis fotka.pl, tylko o system płatności sms

  15. tak… ale jak ktos nie chce zakladac konta bankowego?? a jak zalozy to trzeba sie o nie troszczyc w postaci wplaty…
    jestem uczniem… nie mam stalych dochodow… to co ja mam robic??
    tak fajnie sms za 11 zl.. to tez przesada.. i to jeszcze miesieczie… nie mowie jeszcze pol biedy jesli na 6 miesiecy ale na 1 miech to zdecydowanie za drogo..

  16. wy jestescie pojebani !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. wełbach wam sie pojebało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. adatfgsdfgthvbjhdyhgtgsdfgtdsgfdfgdgfgssfggsdgfrgdsb

  19. Witam, klikajcie w reklamy Google na stronie http://www.myeuro.pl.cut klikniecie 3 razy i wyskoczy okienko z KODEM. Żyć nie umierać :) Kody możesz sprzedwać albo ich sam/sama używać! PS. Kodów jest tylko 30tys… aktywują się kiedy je wpiszesz na stronie fotki!

  20. ta strona nie działa prosze o odp na mój numer gg 6623850 PILNIE

  21. i dzi jest ta gwiazda za darmo pokita robicie taka storne

  22. Mi myeuro.pl działa… kurde po co płacić za fotke jak można mieć za freeeko!

  23. to jest jeden wielki kit , ta strona nie działa , jak ktos umie wejsc na ta strone to niech mi przesle jeden kod na 7639114 , zobaczymy cwaniaki

  24. Przedam Sposób Na Darmowe Kody Do Gwiazdy Na Fotce TANIO!!
    Jesli Chcecie to Piszcie Na gg 2598254

  25. Jeśli chodzi o poziom na fotce trzeba dłużej siedizec wtedy okazuje sie naszym oczom po dłuzszym przbywaniu vip forum gdzie można normalnie pogadać nie z reszta dzieci które i nie maja tam dostępu no ale kto o tym wie …..

  26. Nie ukrywam iz weszlam tu wlasnie szukajac darmowych kodow na fotke do gwiazd ale zgodze sie w zupelnosci z autorem i zaniecham poszukiwan bo i tak sa na marne:P dobranoc:D:P

  27. JEBAC GWIAZDY ZA FREE „^^ TEGO NIE MA

  28. atak na marginesie to Ci chyba za to placa :P
    Brzmi to jak jakas reklama:P^^’
    ale koncowka mnie rozwalila:)

  29. a wlasnie ze idzie za darMo ;p

  30. a ta strona nie działa;/ albo zle napisane albo nie wiem . ale sie ciagle pojawia google.pl i co ja mam zrobic niby ?:P jct moje gg :289387 help xdd

  31. prosze kod : A234BGYR567FD7

    kto pierwszy ten lepszy:D

  32. kto wie jak z tego korzystac?? i jak to dziala?? bo nie chodzi u mnie :(( Prosze o odpowiedz :P

  33. prosze oto nastepny kod: WG11TY63SA381K
    kto pierwszy ten lepszy:D

  34. nie dziala dajcie za free 1 kod do gwiazdy na fotka.pl

  35. pliss

  36. ja nigdy nie widzialem ani nie mialem gwiazdki

  37. daj

  38. daj kod

  39. prosze kod: KI7989SDWC44VB

    to juz chyba ostatni:)

  40. Daj Kod proszę
    bo niemoge byc pierwszy albo wyslij mi na gg 10374404

  41. Ja wiem jak za 20 czy tam iles zlotych zostac gwiazda na zawsze ;) oddam ten sposob za doładownie orange 20 zł ;)

  42. pisac na maila mmkruk@wp.pl

  43. Hahahahahaha . Przeczytajcie sobie 5. punkt .
    1. Wypełnij wniosek na specjalnie przygotowanej stronie tutaj.
    2. Wpisz w polu PROMOCJA swój nick z Fotka.pl.
    3. Po kilku dniach od wysłania formularza zjawi się u Ciebie kurier z umową z mBanku.
    4. Otrzymujesz pocztą kartę do bankomatu.
    5. Żeby otrzymać Gwiazdę, musisz mieć na koncie przynajmniej 100 złotych.
    6. Jak tylko mBank odnotuje w ciągu 3 miechów od daty złożenia wniosku 100 zł na Twoim koncie (na przynajmniej jedną dobę), to wysyła do nas taką informację, a my przyznajemy Ci Gwiazdę!
    7. Tu zobaczysz kto został Gwiazdą w promocji mBanku!

  44. Nie zeby cos ale zaden ten kod nie dziala i nie działał :P …

    ehem.. Poza tym kody na gwiazde na fotce mają tylko cyferki . a nie jakies litery :p
    tez Wam podam :
    KSJ837HT i co ? tez se umiem tak wymyslic kod :p
    Nie wierzcie w to :P

  45. osietttttttt

  46. @@@@@@

  47. ej nty ktotam puka haha

  48. &mechał

  49. hehe, Świetny Artykuł,Szacunek dla Autora.

  50. kod: DE12WS345VBY78

  51. Wie moze ktos jak mozna byc wyroznionym na fotks.pl za darmo.. bo jestem za graniczyxnm i niedam rady z mojego kraju wyslac esemesa :(

  52. 53783650

  53. prosze kto pierwszy ten lepszy:D

  54. 54964587, 84631295, 55448521, 87652215

    Wszystkie wygenerowane sms-em! z służbowego telefonu

    • witam. czy ja też bym mógł dostać kod na gwiazde na fotce?? jeżeli tak to prosze mi wysłać go na nr gg 13226732

  55. łahaha xDD

  56. Jest sposób ;)
    dowód?

    proszę:
    36682524

    =)

  57. Prosiłbym jeszcze dla mnie ;] zobaczymy co z tą fotką. podaj na mail : mackoradom@gmail.com jesli masz za free to ze 3 kody pls bede wdzieczny pozdrawiam.

  58. witam mam prozbe chce meic gwaizde na fotce kod prosiłabym przysłac na gg 5668862 będe bardzo wdzięczna :)

  59. Witam ;)

    Witam Chcialem Zaoferowac Gwiazde na Rok Za Jedyne 23.18 (z vat)

    W Serwisie Fotka.pl ;) Mozna Mozna Oczywiscie Kupic na 3 Miesiace za

    10.98 (z vat) ;) O Kontak Prosze Pod Numerem GG 6271328

    Wazne

    Wysylasz mi tylko Nick z Fotki ;) Ja Generuje kod Na Gwiazde ;)

    ty Wysylasz SmS’a Pod Podany Numer O tresci „……..” <—tam wpiszesz Kod ktory podam ;)

    Pozdrawiam ;)

  60. mam prosbe. :D
    chciałabym pare kodów na gwiazde. :D
    z góry dziękuje
    mój nr gg : 6586781

  61. prosze o chocby jeden kod na gwiazde [;
    nie wymagam zbyt wiele . (;
    moj numer gg : 12392620
    z góry dziekuje :)) ;DD

  62. Witam
    Mam pytanko .. bo nie dam rady miec gwiazdki z mojego kraju w ktorym przebywam ? moze ktos wie jak ja zdobyc ? moje gg : 5225522
    sproboje sie odwdzieczyc :P

    pozdro

  63. Siema mam prośbe ..
    Dasz ktoś koda na gwiazde??
    bede wdzieczny
    UDOWODNIJCIE ZE TO PRAWDA!!!
    mój numer gygy to 13004970 ;]
    Zobaczymy czy ktoś sie odezwie…:P

  64. Wierzycie tym idiotą ?
    Żeby mieć gwiazde musisz mieć kase żal.pl
    Ale wy naiwni

  65. Ajj… jeśli ktos ma kod na gwiazde z free bardzo proszee przyślijcie na meila… Z góry dziękuje ;*

  66. jak ktos ma darmowy kod to pisac na gg; 5649244 ;D
    z gory dzieki ;)
    chociaz watpie ze bedzie dzialalo to chce sie przekonac jak to w koncu jest z tymi darmowymi .

  67. Kod wygenerowany ze służbowego telefonu ;]

    345FAS223JR74B

  68. boshe. ! nieeMa kodóww za free. ! chcesz gwiazde.? Płaać. ! a jak coś to niema takich dlugich kodów na fotka.pl ZaaMawiam więc Wiem.! ;)

  69. Too jest śmieszne. heej moje gg xxxxxx podaj pare kodów bd wdzięczna !!

  70. to lipa kurde mac powinno sie zostawac gwiazda nie zakladajac zadnych kont i placic za to lecz nabijac sobie punkty zakladac klany i byc aktywnym na fotka.pl no nie???????? trzeba sie o to postarać!!!!!!!!!!!!!!

  71. piszcie kody plis bede wdzieczna to moj nr gg:10607535
    dzięki postaram sie odwdzieczyc!!!!!!!!!**********BUZIAM********

  72. podajcie kod moje gg10639454

  73. tui jest moj gg 15941872 byla bym wdzieczna za kod na gwiazde buziaczki:****pzdr

  74. 8404582 Moje gg. Byłbym wdzięczny za 1 kodzik ;* :)

  75. Proszę ja też chcę jeden kodziak na gwiazdę! ;) Mój gg: 305054

  76. hmmm też bym poprosił bardzo :) Wtedy uwierze w to co piszecie :)
    Moje gg : 8690854
    Pozdrawiam :)

  77. eej ja tez chce kod;p
    prosze mi podac :)))

    oto moje gg 12334238
    uwierze jak za dziala

  78. ta strona jest super, przeslal mi kotos kod na gg, nawet nie wiem kto to byl, ale kod dzialal :D pozdrawiam, próbujcie

  79. Bardzo prosze o przeslanie jednego kodu na „Gwiazde” na nr gg:13996561
    Z góry dziekuje bardzo;)

  80. również prosiłabym o kod ;)
    gg – 3741384

  81. Prosze o kod ;) GG 12722899 :DDD czekammmmmmm;)

  82. witam. czy ja też bym mógł dostać kilka kodów na gwiazde na fotce?? jeżeli tak to prosze mi wysłać go na nr gg 13226732

  83. Tez ChCem Gwiazde to moje gg wysylacie kody 11428864

  84. Hej,jeśli to naprawde działa to prosiłbym o jeden kod:) 7559807 będe wdzięczny:p z góry dzięki:D

  85. ostatnio szperalem po necie i znalazłem jak dostac gwiazde za free chcesz wiedziec??

    Kontakt GG : 3426714

  86. Ja tez bym chciał GG:16154620
    dzieki z góry
    :D

  87. Bardzo proszę o kod na Fotkę.pl :)
    Będę bardzo wdzięczna i z góry dziękuję.!
    Proszę.! To moje GG:18599828 ! : **

  88. Ja też chce kod !!! moje GG:9712808

  89. prosze o jeden kodzik przesłany na telefon 609544985

  90. ja tez chce

  91. Ja tez prosze o kod.To moje gg:9614132. Jak przyslecie mi poprawny kod to dopiero uwierze. Czekam

  92. 9614132 to moje gg. ja tez chce kod

  93. moje gg 20422904 prosze o kod

  94. Proszę o kod ma maila aga19.1@wp.pl bd naprawdę bardzo wdzięczna ;)

  95. poprosze o kod na pavoolew@o2.pl lub 5336456 jak dostane to powiem ze mieliscie racje okej

  96. Prosze o darmowy kod na gwiazde pod gg 17150223 dzieki :)

  97. Proszę o kod na giazdę pod gg 9745566

  98. Dzięki `człowieku anonimowy` za kod przesłany na GG :)

  99. Proszę was o kod..Pliska..:**

  100. gg:6196426:*

  101. ja też proszę o kod jeśli to jest wogóle możliwe.?
    GG 12781802

  102. teez chce kod ;d gg ; 20390644

  103. ja teez chce kod hehe ;d moje gg ; 20390644

  104. również proszę o kod ;)
    wielkie dzięki z góry
    pozdrawiam.
    gg 237438

  105. Gdyby można było Kod na Gwiazdę . ^^
    gg – 6947635 .
    ; *

    • Podajcie mi jeden kodzik na gwiazde prosze! gg 9592492

  106. proszeeeeeee ooo kod na Gwiazdke xd:*:* please.! xxd
    moj nr gg 6731218

  107. Prosze o kod na gwiazde lub na srebrne prosze ;*** gg :1587665 :) prosze ;***

  108. Ja tez chce kod na gwiazde :) mi tes dajdzio plosie przeslac nr gg 4371951 :). Pozdrawiam ;d

  109. Czy ja również mogłabym was prosić o kod na gwiazdę ;*** Z góry dziękuję.. Mój nr. gg 736562

    • Czy Ja tez mogła bym prsić o taki kod na gwiazdee .?

      jct too moje GG – 12379245

  110. What’s up, I check your new stuff on a regular basis. Your humoristic style is awesome, keep up the good work!

  111. Chciałbyś zostać gwiazdą ZA DARMO ?!
    Przedstawiam aktualny działający hackerski program do Fotka.pl !
    Fotka.pl Star Hack 2012 !
    http://WspomagaczeFotkaPL.blogspot.com/

  112. Hi my friend! I wish to say that this article is amazing, nice written and include approximately all vital infos.
    I’d like to see more posts like this .

  113. With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or
    copyright violation? My blog has a lot of unique content I’ve either authored myself or outsourced but it looks like a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any solutions to help reduce content from being ripped off? I’d definitely appreciate it.

  114. I love reading through an article that will make men and women think.
    Also, thanks for allowing for me to comment!

  115. This design is incredible! You definitely know how to keep
    a reader entertained. Between your wit and your videos,
    I was almost moved to start my own blog (well, almost.
    ..HaHa!) Fantastic job. I really enjoyed what you had to
    say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

  116. Hello, i think that i saw you visited my weblog so i came to “return the favor”.
    I am attempting to find things to enhance my site!
    I suppose its ok to use a few of your ideas!
    !

  117. Hi there to every body, it’s my first go to see of this weblog; this website consists of remarkable and in fact excellent data in support of readers.

  118. always i used to read smaller articles or reviews which
    as well clear their motive, and that is also happening with this article which I
    am reading at this time.

  119. What’s up everybody, here every person is sharing these kinds of experience, thus it’s nice to read this weblog, and I used to visit this weblog every day.

  120. This is a very good tip particularly to those fresh to
    the blogosphere. Brief but very accurate info… Thank you for sharing this one.
    A must read post!

  121. If you desire to imprrove your familiarity simply keep visiting this webb
    page and be updated with the most recenht news update
    postted here.


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

