I’m a looser baby…

Styczeń 13, 2008 o 2:44 pm | Napisane w forumowo | 1 komentarz
Tagi: , ,

Taka piosenka kiedyś była, autorstwa Beck’a, całkiem niezła… wracając
do tematu – najważniejsze to jasno określić poziom zaawansowania swojej
wiedzy komputerowej, żeby ewentualni udzielacze pomocy wiedzieli jak
tejże pomocy udzielać:

PS: Znam tylko postawowe żeczy i nie umiem sam rozwiązywać problemów.
Prosze o wyrozumiałość.

Instaluje Linuxa .
Nie mam żadnej wiedzy na ten temat.
I nie chce czasami skasować windowsa którego mam na drugim dysku
Help me !!!!!

powiem tak: jestem lamerem i jeżeli chcem bootować np z usb to co muszę
w bootowaniu w biosie ustawić i przedewszystkim co muszę nagrać na usb?

1 komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja kiedyś skasowałam masę cennych programów przez nieuwagę czy niewiedzę, ale faceci powinni się znać na takich rzeczach.


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

