Co morze być?

Styczeń 16, 2008 o 1:18 pm | Napisane w forumowo | 2 Komentarze
Tagi: , ,

Dziś ze specjalną dedykacją ;)

Witam. Mam problem ponieważ w ubuntu 6.06 jak
dodałem sieć to śmigała a w 7.10 nie działa. Co morze być??

ludzie pomóżcie,nie mogę tego uruchomic!.widze swój obraz
z kamery ale odbiorca mnie nie widzi.nie słyszę odbiorcy
w słuchawkach i on też mnie nie słyszy!
hhhhhhhhheeeeeeellllllllllppp mmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiii

Mam problem z kartą graficzną w laptopie.Chodzi o to
że podczas uruchamiania systemu Ubuntu nie chce załadować
właściwych sterów i ładuje „vsa-generic Vesa..ble ble ble”.

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Morze. Jak wyjrze przez okno a pogoda jest nienajgorsza to zobacze morze. Moze.
    A to ze laduje sie ble ble ble to przeciez dobrze. Znaczy spolszczony linuks jest. Jakby sie blah blah blah ladowalo to mozna sie wkurzac…

  2. Ja osobiście również nie widzę problemu, moim zdaniem „ble ble ble” to kawał świetnego kodu. Tak trudno dziś ludziom dogodzić…


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

