Skąd się biorą ludzie? vol.2

Styczeń 17, 2008 o 7:37 am | Napisane w po mojemu | 3 Komentarze
Tagi: , , , , , , ,

W zalewie pierdów jakie ludzie wpisują w google znaleźć można prawdziwe perełki. Dzisiaj mój ranking zapytań które przekierowały na mojego bloga:

Miejsce dziesiąte:
co musze zainstalować żebym mógł?
Viagrę? ;)

Miejsce dziewiąte:

gwizda na fotka.pl
ale kto? ;)

Miejsce ósme:
jak zrobić i wysłać komuś wirusa ??
plus za ambicję, 99,9% chce tylko wysyłać :)

Miejsce siódme:
wlam sie na czyjes gg
sam się włam ;)

Miejsce szóste:
firefox wyświetla gazeta.pl
to chyba dobrze? :)

Miejsce piąte:
co zrobić gdy hasło się nie pojawi?
zapytać google :D

Miejsce czwarte:
jak sie wlamac do serwera gg?
za ambicję, trzeba sobie wysoko poprzeczkę stawiać :)

Miejsce trzecie:
linux firefox połączenie zostało zesr
domyślam się że miało być „zres” :D

Miejsce drugie:
ja przeczytac czyjes archiwum z gg
to Ty być niezły haker ;)

I miejsce pierwsze:
jak zmienic z gmail.com na cos innego
za wyjątkowe rozczulenie mnie :)

3 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Frazy które wpisują ludzie są czasami naprawdę dobre. Często wystarczy o czymś tylko wspomnieć na blogu, i już jesteś w Googlach wysoko w tym temacie. Ja niestety mam tak z frazami typu „Emotikonki gg” i ‚hakowanie gg” itd. ;)

  2. Dzięki za wrzucenie tego :). Uśmiałem się do łez :]

  3. :))) zapraszam do kolejnych części :)


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

