Skąd się biorą ludzie? vol.3

Styczeń 31, 2008 o 7:57 am | Napisane w po mojemu | 2 Komentarze

Miejsce dziesiąte:
program do włamywania sie na fotkę za free
Włamywanie zazwyczaj jest darmowe… przynajmniej dopóki Cię nie złapią ;)

Miejsce dziewiąte:
psikus gg
:D

Miejsce ósme:
gmail notifier mój problem
Kiedyś widziałem w gugle analitiks „zdjęcia mojej dziewczyny” :)

Miejsce siódme:
Jak podsłuchać Komórkę
Podejść do rozmawiającej osoby od tyłu bardzo cichutko ;)

Miejsce szóste:
gg do 15 letnich dziewczyn
Ups, czy powinienem skontaktować się ze swoim prawnikiem?

Miejsce piąte:
fotki 14 letnich chłopaków
Chyba na pewno powinienem skontaktować się ze swoim prawnikiem…

Miejsce czwarte:
jak włamac sie do kogos przez gg jak to zrobić jak
Jak? JAK? NO JAK???

Miejsce trzecie:
program do włamywania się do postaci
Tego jeszcze nie było… intrygujące…

Miejsce drugie:
jak sie wlamac emacsem na gg
Było przecież, przez sendmaila ;)

I miejsce pierwsze:
linux nie dziala po nowym roku
:DDDDDDD
Cóż mogę powiedzieć – SOA: dziwne, u mnie działa ;)

Reklamy

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Heh, miejsce pierwsze i komentarz do niego rzeczywiście świetne :D

  2. a jak jak zrobić tego wirysa sasu


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

%d blogerów lubi to: