Nie miałem tego wcześniej

Luty 20, 2008 o 1:05 pm | Napisane w forumowo | 2 Komentarze
Tagi: , , ,

Instalka z Windowsem zaczeła wariować odkąd wyzerowałem
dysk i zainstalowałem sobie tylko Ubuntu. Chciałem
sobie doinstalować Winde jako 2 system bo gry mi nie działają
ale gdy Windows XP sie zbootuje, pojawia się komunikat
„konfiguracja i itp” po czym ekran robi sie czarny. Nie miałem tego wcześniej.

Kiedyś jak otwarłem takie menu jak start w windowzie to mialem strzalki
co sie rozwijaluy w programy, teraz one sa ale nie wychodza z nich programy,
czemu tak jest jesli kiedys tak nie bylo???

Mam problem mam counter-strike 1.6 i chcialem go sobie na
ubuntu zainstalowac i mam taki probelem z tym że zainstalowalem
w wine i mi niby wchodzi ale niemam nic oprucz dzwieku i tla niema
napisow typu options i inne noi to sie z tym wiąże że niemam jak
nawet zaczac grac.

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Z tym CS’em też tak miałem, ale na starzym (ho, ho i to ile) Wine.

  2. A odpowiedź przecież jest banalna – brak odpowiedniej czcionki w systemie. Nawet ja to wiem, chociaż CS’a nigdy nie widziałem na oczy, nie mówiąc o instalowaniu go ;)


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

