On jest cały biały

Marzec 4, 2008 o 7:44 am | Napisane w forumowo | 1 komentarz
Tagi: , ,

Mam problem z Terminalem, bo gdy go włączam to on jest cały biały
i nic się nie da robić… Moge stworzyć nową karte itp, ale i tak się nie da
nic pisac.. Wczoraj wszystko było dobrze, potem zainstalowałem sterowniki
i chyba jave i wyłączyłem kompa.

Jaki Ubuntu wybrać? sorki mozna sie zapytac bo boje sie zainstalowac
ubuntu eby wogole nie stracic windowsa xp prosze o pomoc
a propo linuxa mam 10 lat a chce se linuxa ubuntu zainstalowac prosze

Mam problem. Nie dawno zainstalowałem sobie właśnie ubuntu 7 i nie
wiem jak mam zainstalować na nim internet. Niby wszystko jest ok,
ale jak już wszystko wpisze to mi się komputer wiesza.

Ej ja nie mogę pobierać z pytube, ani z youtube-dl. Wpisuje i dostaje
jakieś błędy. A co do stronki vixy.net to coś mi nie działa….

1 komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hi there to all, the contents present at this site are really awesome for people
    experience, well, keep up the good work fellows.


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

