Skąd się biorą ludzie – special edition

Marzec 13, 2008 o 11:47 am | Napisane w po mojemu | 11 Komentarzy
Tagi: , , , , , ,

Dzisiaj edycja specjalna o ważkim temacie
włamywania się i hakowania czego popadnie.
Dzieła wybrane:

  • jak włamać się na czyjeś gg i przeczyć że to nie ja
  • włamanie do thunderbird
  • program do włamywania sie na hack
  • debian i ubuntu + wlamanie
  • jak wlamac sie na serwer gadu gadu
  • lamacze koduw fotka pl
  • program do włamywania sie do komórek w locie
  • pliki muzyczne włamywanie sie
  • jak wziasc czyjes archiwum gg bez wiedzy
  • wylamywanie hasel
  • program do włamywania banków
  • chce byc hakerem
  • jak się włamać do szkolnego komputera
  • jak odczytać czyjeś hasło na gg przez komórkę
  • gdzie najprosciej sie wlamac
11 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Czyżby „frazy”, po których masz wizyt wprost z Google? :P

  2. * jak włamać się na czyjeś gg i przeczyć że to nie ja

    Mówić że to nie ty! Może się uda!

    * program do włamywania sie na hack

    Na hack to najlepiej sznurek

    * program do włamywania sie do komórek w locie

    Szukaj przy programach do włamywania się w łodzi.

    * wylamywanie hasel

    Bierzemy hasło – za tą długą laskę przy h i łamiemy, łamiemy!

    * program do włamywania banków

    włamać bank…

    * chce byc hakerem

    Zażalenia co do swego bytu składać piętro wyżej.

    * jak się włamać do szkolnego komputera

    Pytaj w III c

    * jak odczytać czyjeś hasło na gg przez komórkę

    Zrobić zdjęcie hasła i czytać

    * gdzie najprosciej sie wlamac

    (mój ulubiony)

    ul. Piastowska 36 Wrocław – pod oknami szalet miejski – próbuj… próbuj…

  3. * jak włamać się na czyjeś gg i przeczyć że to nie ja
    Mówić że to nie ty! Może się uda!

    – A jak mnie złapią za rękę?
    – To mów że to nie Twoja ręka!

  4. „gg haxor download”
    „program do tworzenia haków do tibi”
    Te i kilka innych odsyłały do mnie, wierzyć się nie chce czasem, jak głupi ludzie są.

  5. Ja nie chcę nic sugerować ale albo to Ty piszesz o takich rzeczach albo gugle są takie głupie ;)

  6. Jeśli to było do mnie, to owszem, dzień przed postem kabziora o Tibi, opublikowałem „prześmiewisko” z gg i tibia haxów. Bardziej chodzilo mi o to, że ludzie w ogóle tego szukają w taki sposób. „gg haxor”…

  7. Cóż, nowomowa, ot co ;)

  8. „opis gg tego usuń z listy”
    Z wczoraj. Ktoś to rozumie? :D

  9. Narobił Kabzioł sobie pod sufitem

  10. Narobił Kobzioł na roziom…
    Powodzenia :) totalne bzdury

  11. wylamywanie hasel
    Bierzemy hasło – za tą długą laskę przy h i łamiemy, łamiemy!

    Poprostu nierzem zeby wpiscac haslo i wcisnac jjjjjjjjjjjjjj i tak dalej az sie zlamie?


Skomentuj

Blog na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

