It’s evolution, baby

Marzec 19, 2008 o 12:09 pm | Napisane w po mojemu | 2 Komentarze

Blog ewoluuje. Nie wiem czy w dobrą stronę, ale jednak. Coraz mniej zaglądam na różnego rodzaju fora do działów purgatory… z dwóch względów chyba. Po pierwsze coraz mniej tam idiotycznie śmiesznych rzeczy – może zapasy głupiutkich dzieci neostrady chcących spróbować Linuksa się wyczerpały? A może ludzie zaczęli czytać to co jest napisane na forum i nie zadają już idiotycznych pytań? Kto wie, w każdym razie nie zaprzestałem czytania purgatorów całkowicie, kolekcjonuję co ciekawsze dzieła i pewnie jakieś notki z tego wyjdą. A wracając do tematu – po drugie – ciekawsze jest indukowanie debilnych zachowań niż sama ich obserwacja :) Notki o hakowaniu, podsłuchiwaniu, włamywaniu powodują napływ osób z których część zostawia komentarze jakich kiedyś szukałem a dziś przychodzą do mnie same :) No cóż – tworzenie zawsze będzie ciekawsze niż stanie z boku i patrzenie :)

Co dalej z blogiem? W końcu co można zahakować? OGame, gg, Tibie, pocztę… skończoną liczbę rzeczy. Szczerze mówiąc nie wiem, ale na szczęście to nie plan 25letni, więc po prostu się zobaczy :) Mam nadzieję że wraz z rozwojem i ewolucją bloga bawicie się przynajmniej tak dobrze jak ja :)  A jeśli nie, to…. ;D

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nie rób tego… wszak:

    ty kabzior napisz w końcu to twój temat i masz odpowiadać na pytania…

    :)

    Stworzyłeś potwora tematem o tibii….

  2. Z niczego nie rezygnuję, niczego nie zaprzestaję… po prostu delikatnie przesuwam ster… a w zasadzie przesunąłem już jakiś czas temu :)


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

