Czy 3 to zła ocena?

Lipiec 11, 2008 o 12:14 pm | Napisane w po mojemu | 2 Komentarze

W 10 stopniowej skali. No nie najlepsza trzeba przyznać. Ale zależy za co ta ocena, nie?
Czy można się wściec i dostać furii za otrzymanie 3 na fotce.peel? Dla mnie niepojęte.
Ale ja jako stary pryk nie jestem po prostu w stanie wczuć się w to jak dzieci potrafią
to przeżywać.

Od dawna ( a będzie z 6 lat) mam konto na fotce (tak, wiem, żal.peel ;) nie pytajcie po co –
praktycznie na każdym polskim portalu mam konto i mimo iż używam może z 5% to
pozostałe 95% a nuż się kiedyś przyda.

Po tym przydługawym wstępie – ostatnio sporo było o reakcjach dzieci z fotki na wykopie,
więc postanowiłem specjalnie dla Was sprawdzić czy faktycznie aktualna młodzież ma
skłonności do furii. I niestety ma. Poniżej pierwsza próbka, oczywiście to dopiero początek,
będę Was informował na bieżąco ;)

2 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. jajebie! :)

  2. kiniaxz69.fotka.pl
    Znajomi (0)
    Osoba nie posiada znajomych

    Hmm. Ciekawe dlaczego :)
    Reaktywacja po miesiacach?


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

