To było dość dawno

Lipiec 11, 2008 o 12:25 pm | Napisane w forumowo | 1 komentarz

Mój problem polega na tym że po zainstalowaiu Ubuntu 8.04 wywala przy aktuaizowaniu
jakieś błędy, których na ten momęt nie pamiętam bo to dość awno było.

Witam. Zainstalowałem ubuntu 8.04 Hoża Hawajka(czy jakoś tak) i niestety,
maksymalna rozdzielczość na monitorze 17′ to 800×600, a po wgraniu Nvidia
było tylko 640×480. Coś pogrzebałem w xorg.conf (wgrałem kogoś) i musiałem
przeinstalować system

Mam takie pytanie – czy jak usune plik to będzie on usunienty?

1 komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wiesz, ostatnio w Purgatorze pojawiło sie sporo ciekawych wpisów – zobacz, jest się z czego uśmiać, szczególnie, jak są wakacje i taka pogoda (deszczowa)


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

