ŚWIERZA

Wrzesień 12, 2008 o 8:08 pm | Napisane w forumowo | 4 Komentarze
Tagi:

witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum jak i Ubuntu mam problem
z dzwiękiem niewiem zabardzo ja to skonfigórować pozatym szukałem na różnego
typu forach internetowym czegoś na ten temat ale jestem nowy jeśli chodzi
o Ubuntu (ŚWIERZA)I połowy z tych żeczy poprostu nie rozumie moja karta to
801 w ustawieniach dzwięku ustawiełem ale niewidać sprzętu co po kolei mam
zrobić z góry dzięki za podpowiedzi

4 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. musisz zmienić komputer i dokupić silnik odrzutowy

  2. miało być odżótowy :/

  3. zamień na leprzy model

  4. Musisz na allegro kupić AWE64, bo nowsze działać akurat nie chcą. Do tego musisz kupić inny procesor, bo ten Twoj obecny nie obsługuje SSE2, które jest wymagane przez funkcję klikacza myszy, która to jest potrzebna, aby wyklikać dźwięk. Poza tym – Twoj dysk twardy nie obsługuje NCQ, co sprawia, że ubuntu nie jest w stanie skolejkować zapytań do dysku i część ginie w RAMie. To prowadzi do tego, że musisz kupić nowy RAM, który posiada funkcję zachowywania stosu NCQ.
    Podsumowując: zainstaluj system, na którym natywnie działa gadu-gadu.


Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.
Entries i komentarze feeds.

